/script> Ducato Goods Transport-Engine - Fiat Professional Azerbaijan

Ducato Goods Transport

SƏMƏRƏLİLİK

Kateqoriyasında ən yaxşı istehlak xərci göstəricisinə malik

Nəticələri maksimuma çatdıraraq və keyfiyyətdə heç vaxt güzəştə getmədən hər işin istehlak xərclərində böyük dəyişiklik yaradır. Buna görədir ki, Yeni Ducato çevikliyə, yüksək yük daşıma həcminə və maksimum səmərəliliyə zəmanət verilməsi üçün hazırlanıb.

• Sahib olduğu özəlliklər sayəsində tutumu və praktikliyi daha da yaxşılaşdırılıb.
• Arxa qapılar elə hazırlanıb ki, yüklər üçün yerin hər kvadrat qarışından istifadə etmək mümkündür, yan qapılar isə son dərəcə asanlıqla açılır.
• İçəridə dekor edilmiş texnologiyalar ən yüksək səviyyədə unikallığa təminat verir.
• Yük bölməsinin yeri bənzərsizdir: təkər qövsləri arasındakı optimallaşdırılmış məsafə sayəsində çox asan və təhlükəsiz şəkildə tətbiq oluna bilən rəflərin, düz platformaların və ya kiçik bölmələrin quraşdırıldığı geniş və müntəzəm formaya malikdir.

EURO 5 MÜHƏRRİKLƏRİ

Daha az xərc tələb edən, daha çox eko-dost, daha yaxşı performans.

Ducato 115, 130, 150 və 180 AG mühərrik seçimlərinə malik 4 Euro 5+ mühərrikləri təqdim edir, belə ki, siz hər zaman nəqliyyat ehtiyaclarını ən yüksək səviyyədə qarşılayan performansdan əmin ola bilərsiniz.

MultiJet II

Bu, MultiJet mühərriklərinin yeni nəslidir: sürət ardıcıllığında birdən çox injektorlara malik (hər dövrdə 8-dək) daha sürətli injektorlar ilə birlikdə innovativ yanacaq təminat sistemi. Sərfiyyatı bu məqsədlə optimallaşdırır:

• gücü artırmaq və emissiya çirklənməsini minimuma endirmək üçün
səs səviyyəsini daha aşağı etmək üçün

Bu mühərriklər həmçinin aşağıdakılar sayəsində optimallaşdırılmış həcmi ilə birlikdə daha yüngüldür:

daha sadə konstruksiyası
• optimallaşdırılmış tərkib hissələri
115, 130 və 150 AG-yə malik mühərrik seçimləri var.

115 MULTIJET EURO 5

Ən sərfəli və ekoloji baxımdan səmərəli: ağır və yüngül avadanlıqlar, orta məsafəli şəhər və ekstra-şəhər səyahətləri üçün mükəmməl.

Su tutumu: 1956 cc
Maksimum güc: 3700 dövr/dəqiqə üçün 115 AG/85 kW
Maksimum fırlanma momenti: 1500 dövr/dəqiqə üçün 280 Nm

– turbo və interkulerə malik elektron şəkildə nəzarət olunan Common Rail MultiJet II birbaşa inyeksiyası.
– daha yüksək fırlanma momenti üçün sərinlədici kanala malik pistonlar.
yüngül və sərfəli: daha aşağı yanacaq sərfiyyatı və daha yüksək tutumun təmin olunması üçün 180 kq
– 5 pilləli əl ilə idarə olunan sürət qutusu.
– hər 48.000 km-dən bir servis ehtiyacı.

Maksimum sürət: 140-150 km/saat (model və versiyadan asılı olaraq)
NEDC sərfiyyatı: 6.3 -6.8 l/km (model və versiyadan asılı olaraq)
CO2 emissiyası: 165 – 179 q/km (model və versiyadan asılı olaraq)

130 MULTIJET EURO 5

Hətta çox yükləndikdə belə, çeviklik, asan idarəetmə və optimal sürətlənmə: bütün şərtlərdə istifadə oluna bilən ideal mühərrik.

Su tutumu: 2287 cc
Maksimum güc: 3600 dövr/dəqiqə üçün 130 AG/96 kW
Maksimum fırlanma momenti: 1800 dövr/dəqiqə üçün 320 Nm

– turbo və interkulerə malik elektron şəkildə nəzarət olunan Common Rail MultiJet II birbaşa inyeksiyası.
– daha yüksək fırlanma momenti üçün sərinlədici kanala malik pistonlar.
– tələbə uyğun İşə sal və Dayandır sistemi.
– Daha aşağı istehlak xərcləri, mükəmməl performans və səmərəlilik
Aşağı emissiya: EGR (İşlənmiş Qaz Resirkulyasiyası) klapanına malik və işlənmiş qazların qismən resilkulyasiyası üçün DC Motor sistemi
– 6 pilləli əl ilə idarə olunan sürət qutusu – Comfort-Matic robotlaşdırılmış sürət qutusu da mövcuddur
– hər 48000 km-dən bir servis ehtiyacı.

Maksimum sürət: 145-155 km/saat (versiyadan asılı olaraq)
NEDC sərfiyyatı: 5.8 – 7.1 l/100km (model və versiyadan asılı olaraq)
CO2 emissiyası: 153-186 q/km (model və versiyadan asılı olaraq)

150 MultiJet Euro 5

Azaldılmış emissiyası ilə birlikdə optimal balanslı güc və yanacaq sərfiyyatı təklif edərək ani reaksiya və gözqamaşdırıcı performans üçün daha çox güc və daha çox fırlanma momenti.

Su tutumu: 2287 cc
Maksimum güc: 3600 dövr dəqiqə üçün 148 AG/109 kW
Maksimum fırlanma momenti: 1500 dövr/dəqiqə üçün 350 Nm

– fərqli quruluşa malik turboqovucu və interkulerə malik elektron şəkildə nəzarət olunan Common Rail MultiJet II birbaşa inyeksiyası.
– daha yüksək fırlanma momenti üçün sərinlədici kanala malik pistonlar.
– tələbə uyğun İşə sal və Dayandır sistemi.
Aşağı emissiya: EGR (İşlənmiş Qaz Resirkulyasiyası) klapanına malik və işlənmiş qazların qismən resilkulyasiyası üçün DC Motor sistemi
– 6 pilləli əl ilə idarə olunan sürət qutusu – Comfort-Matic robotlaşdırılmış sürət qutusu da mövcuddur
– hər 48000 km-dən bir servis ehtiyacı.

Maksimum sürət: 152-162 km/saat (model və versiyadan asılı olaraq)
NEDC sərfiyyatı: 6.2 – 7.1 l/100km (model və versiyadan asılı olaraq)
CO2 emissiyası: 164-186 q/km (model və versiyadan asılı olaraq)

180 MultiJet Euro 5

Bu silsilədə ən güclü 4 silindrə malik mühərrik kateqoriyasında ən yüksək performans təmin edir. Hər istifadə üçün kifayət qədər gücə malik, çeviklik, idarəetmə rahatlığı, səmərəlilik və səssizlik kimi özəllikləri ilə fərqlənir.

Su tutumu: 2999 cc
Maksimum güc: 3500 dövr/dəqiqə üçün 177 AG/130 kW
Maksimum fırlanma momenti: 1400 dövr/dəqiqə üçün 400 Nm

– fərqli quruluşa malik turboqovucu və interkulerə malik elektron şəkildə nəzarət olunan Common Rail MultiJet II birbaşa inyeksiyası.
– fərqli quruluşa malik turboqovucu və interkulerə malik elektron şəkildə nəzarət olunan Common Rail MultiJet birbaşa inyeksiyası.
– daha yüksək fırlanma momenti üçün sərinlədici kanala malik pistonlar.
EGR (İşlənmiş Qaz Resirkulyasiyası) klapanına malik və işlənmiş qazların qismən resilkulyasiyası üçün sistem
– 6 pilləli əl ilə idarə olunan sürət qutusu
– Comfort-Matic robotlaşdırılmış sürət qutusu da mövcuddur
– hər 48000 km-dən bir servis ehtiyacı.

Maksimum sürət: 165-171 km/saat (model və versiyadan asılı olaraq)
NEDC sərfiyyatı: 7.7-8.9 l/100km (model və versiyadan asılı olaraq)
CO2 emissiyası: 203-236 q/km (model və versiyadan asılı olaraq)

DAHA AZ XƏRC

Yanacaq sərfiyyatı və azaldılmış istehlak xərcləri

SƏRFİYYAT

Sinfində ən aşağı sərfiyyata malik

• rekord qənaət etmə özəlliyi, 30 MultiJet Euro 5+ mühərriki (qarışıq tsikldə qısa təkərlərarası baza, standart dam, aşağı 26q dam) ilə sadəcə 5,8 l/100 km
• İşə sal vəDayandır sistemi ilə şəhər ətrafında –15% sərfiyyat
• MultiJet II mühərrikləri Euro 5 + ilə 48.000 km-dən sonra yaranan servis ehtiyacı
• Cx – hava keçirmə əmsalı – 0.31, daha yaxşı performans və daha aşağı güc sərfiyyatına görə sinfində ən yaxşılardan biri

Sürət Qutusu Göstəricisi

Mühərrikdən optimal istifadə üçün sürət dəyişilməsi zamanını təklif edir, xərc baxımından qənaət edir.

İŞƏ SAL&DAYANDIR

Avtomobil tıxacda dayandığı zaman sürət qutusu neytral rejimə düşür və mühərriki avtomatik olaraq söndürür.
Salondakı temperatura nəzarət, radio və şüşətəmizləyən kimi cihazları aktiv saxlayaraq bütün funksiyaları ilə rahatlığa və təhlükəsizliyə zəmanət verir. 130 və 150 AG mühərriklərində mövcuddur.

COMFORT-MATIC SÜRƏT QUTUSU

Avtomatik rahatlığa malik əl ilə idarə olunan səmərəli sürət qutusu
6 pilləli, üstəlik əks pilləyə malik avtomatik robotlaşdırılmış sürət qutusu.
• Performansı artırır
• Sərfiyyatı azaldır
• Xüsusilə səyahət zamanı yolda tıxac olarkən idarəetmə gərginliyini azaldır
• Uyğunsuz sürət dəyişəməsinin qarşısını alır
• Avtomobil tam yükləndikdə və çətin ərazilərdən keçən zaman Up key rejimi idarəetməni daha təhlükəsiz edir
Siz 3 idarəetmə rejimindən yararlana bilərsiniz:
• normal idarəetmə üçün avtomatik.
• Tam yükləndikdə yamaclardan keçmək üçün avtomatik Up.
• Tam fərqli idarəetmə üçün manual (əl ilə idarəetmə)
• Tam yükləndikdə maksimum səmərəlilik təmin etmək və ya yoxuşlardan keçmək üçün sürət dəyişməsini optimallaşdıran və daha çox təkan qüvvəsi təmin edən və ya situasiyalardan asılı olaraq mühərrik üçün əyləcləmə tətbiq edən UP key rejimi
* 130 MultiJet, 150 MultiJet və 180 MultiJet mühərriklərində mövcuddur.

TEXNİKİ TƏMİNAT XƏRCLƏRİ

Daha az zərər riski daha çox zaman və daha çoxa pula qənaət deməkdir.
Ducato zərər riskini minimumadək azaltmaq və səmərəliliyi artırmaq üçün hazırlanıb.

Hündür işıq klasterləri: onların yuxarıda yerləşdirilməsi qəza zamanı onları zərbə təsirindən qoruyur
Üç hissəli bamper: ayrı-ayrı hissələr onlara ziyan dəydikdə bir hissəli bamper ilə müqayisədə daha aşağı təmir xərcləri ilə asanlıqla dəyişilə bilir.

Need Help? Chat with us